Gemeente Gemeente Hove

App Hove

Sinds 1 juli 2024 zit de app van ons lokaal bestuur in een nieuw jasje. Hove voerde een upgrade door naar een app met Mijn Burgerprofiel. In de vorige versie van onze Hove-app had je al toegang tot alle digitale diensten van je gemeente. Daarnaast biedt de app je nu ook alles wat je vandaag kan regelen via de website van Mijn Burgerprofiel. Handig toch, zo een all-in-one app?


Wat kan je doen?
Je kan als inwoner met de app:

• Een melding doen
• Een afspraak maken
• De webshop en het reservatiesysteem van het lokaal bestuur bezoeken
• Lokaal nieuws volgen
• Op de hoogte blijven van (toeristische) activiteiten en evenementen in jouw buurt
• Openingsuren raadplegen
• De afvalkalender bekijken• eBox-berichten ontvangen
• Attesten en vergunningen raadplegen en downloaden
• Persoonlijke gegevens raadplegen
• Meldingen ontvangen
• Mijn Bibliotheek raadplegen

Vacatures raadplegen

De app blijft in beweging: check dus zeker regelmatig wat er nieuw is.

Hoe overschakelen?
Heb je automatische updates aanstaan op jouw smartphone? In dat geval hoef je niets te doen. Wanneer je de app opent, krijg je meteen de laatste versie van de app te zien.
Staan je automatische updates uit? Dan krijg je een melding dat er een update nodig is. Met een paar kliks kan je die update zelf starten.
Download nu de gratis app via
• de Apple App Store: https://apps.apple.com/be/app/id1265069854?l=nl 
• de Google Play Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobicage.rogerthat.be.hove 

Hulp nodig?
Heb je hulp nodig? Je vindt op https://mijnburgerprofiel.be alvast heel wat informatie. Als je een vraag hebt, kan je via die webpagina met iemand chatten of een e-mail sturen. Bel je liever? Dat kan via het gratis nummer 1700.