De communicatiedienst informeert de inwoners over het beleid, over de dienstverlening, over projecten, over activiteiten,... Dit gebeurt via verschillende kanalen: website, gemeentemagazine infoHove, bewonersbrieven, sociale media (Facebook, Hoplr en Twitter), app, affiches, LED-schermen,... Heb je een klacht of een melding? Die worden door de communicatiedienst opgevolgd. De communicatiedienst is ook een ondersteunende dienst die andere diensten begeleidt om klare taal te gebruiken en de huisstijl toe te passen. De dienst verzorgt ook de interne communicatie en de PR.
Waarvoor kan je bij ons terecht?
- (Adverteren op) LED-infoschermen
- App Hove
- BIN-Noord
- BIN-Oost
- BIN-West
- Boek '750 jaar Hove. Geschiedenis van een dorp in de wereld'
- Brochures en folders
- Gemeentelijk informatieblad 'infoHove'
- Gemeentelijke volksraadplegingen
- Houd de stoep bladvrij
- Inspraakvergaderingen, enquêtes, openbare onderzoeken e.d.
- Let op bij sneeuw en ijzel en maak het voetpad vrij
- Maak een afspraak
- Meldingen, klachten e.d.
- Onderhoud hagen en bestrijd onkruid
- Openbaarheid van bestuur
- Participatie meerjarenplan 2020-2025
- Participatie Vogeltjeswijk 2020 project Nature Smart Cities
- Participatiereglement Hove
- Plaats geen obstakels op onze voetpaden
- Sticker 'Geen reclamedrukwerk'
- Verzoekschriften en voorstellen aan de bestuursorganen
- Virtuele medewerker Regi
- Voorstellen van burgers